سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در اسلام، هیچ کاری نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـمحبوب تر و ارجمندتر از تشکیل خانواده نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1

 

سلام امیدوارم حال همه ی دوستان خوب باشه و روزهاشون و با انرژی شروع کرده باشند من باید خیلی از شما دوستان عزیز تشکر کنم که همچنان وبلاگ من را دنبال می کنید و پست های منو می خوانید. امروز هم از مزایا و معایب شرکت تضامنی در این پست می زاریم امیدوارم این پست ها برای شناخت شرکت ها مورد استفاده شما دوستان عزیز باشد.

ثبت شرکت تضامنی در واقع برا تاسیس با یک توافق غیر رسمی و با هزینه خیلی کم انجام می شود و انتقال مالکیت شرکت تضامنی خیلی دشوار و سخت تر است و به سادگی نمیشه مالکیت انتقال دارد برای این که بخواهی انتقال مالکیت شرکت تضامنی انجام شود باید شرکت قبلی منحل شود و یک شرکت جدید ثبت شود.

در واقع شرکت تضامنی یک سازمان تجاری به حساب می آید که در این نوع شرکت حدود دو نفر یا بیشتر از آن مدیریت اجرا می کنند هر دو مالکان شرکت به طور مساوی و برابر و هر کدوم به شخصا برای پرداخت بدهی ها و... شرکت مسئول هستند

 شرکت تضامنی می تونیم بگویم همان شرکتهای افرادی است ولی یک ویژگی که در شرکت تضامنی وجود دارد این است که تعداد مالکان شرکت تضامنی بیشتر از یک نفر است که تمام این شرکاء در درآمد و هزینه برای شرکت سهم دارند و مسئولیت همه ی افراد در مورد تعهدات شرکت تضامنی نامحدود است و مسئولیت افراد محدود به درصد سهام شان در شرکت نیست.

 در این نو شرکت تضامنی اگر یکی از شرکای شرکت فوت یا از شرکت خارج شود شرکت منحل می شود و فعالیت شرکت به اتمام می رسد و درآمد و در آمد شرکت تضامنی مشمول مالیات در آمد شخصی می باشد و سرمایه ای که می توانیم در این نو شرکت های تضامنی تامین کردنش به آورده شرکت است.

 این توضیح ها تی برای مزایا و معایب ثبت شرکت تضامنی است در اینجا یک لینک در مورد ثبت شرکت ها براتون می زارم  

  

اصلا!

 


 نوشته شده توسط hasan masan در پنج شنبه 99/9/6 و ساعت 1:42 عصر | نظرات دیگران()

سلام

می خواهیم امروز هم در مورد مزایا و معایب ثبت شرکت سهامی عام را با هم یاد بگیریم که این مزایا و معایب شامل چه چیزهای در این نوع شرکت هستند که می تواند به ما برای  ثبت شرکت کمک کند و با دانستن این مزایا و معایب شرکت ها برای همه ی اعضای شرکت مفید است.

شرکت سهامی عام مسئولیت سهامداران مثل شرکت با مسئولیت محدود است یعنی این که هر سهام داری به اندازی سهام خودش در شرکت مسئول هستند و نیاز نیست بیشتر از سهمی که  شرکت بدهی دارد مسئول باشند.

راه اندازی و تاسیس این نوع شرکت سهامی عام بر خلاف شرکت های دیگه حداقل سرمایه ای که برای تاسیس نیاز دارد 5میلیون ریال است. و تعداد هیئت مدیر و سهامداران در شرکت سهامی عام حداقل پنج نفر هستند و نباید مبلغ که علام می شه بیشتر از ده هزار باشد. و می توانند در عرضه بورس وارد شوند. شرکت سهامی عام می توانند اوراق عرضه کنند و انتشار کنند. حداقل سهام داران که شرکت سهامی عام ثبت می کنند پنج نفر هستند.  

راه و روش های اداری شرکت سهامی عام به صورت جامع و کامل انجام می شود و همه مقررات قابل توجهی در باره هر اداری و روش تصمیم گیری در شرکت به منظور اداره شرکت تعیین می شود و از همین طریق طرح به منظور شرکتی با تعدادی که مورد تایید از شرکاء مناسب باشد. و این امکان وجود دارد شرکاء  شرکت سهامی عام به تعداد هزاران و میلیون ها شخص باشه و در شرکت سهامی خاص رای اکثریت معیار اصلی برای تصمیم گیری است و اکثریت سرمایه می باشد.

در شرکت های سهامی نقل و انتقال بسیار آسان است و با هیچ مانعی و موانعی در معامله رو به رو نمی شود و نمی توان آن را مشروط  یا موافقت شخص یا نهادی نمود.

این یک چیز کلی دربار مزایا و معایب شرکت سهامی عام است  و امیدوارم که مورد استفاده قرار بگیره 

مزایا و معایب شرکت سهامی عام


 نوشته شده توسط hasan masan در چهارشنبه 99/9/5 و ساعت 3:42 عصر | نظرات دیگران()

 

سلام خدمت دوستان عزیزدوست داشتن

ما می خواهم در این پست در مورد مزایا و معایب ثبت شرکت سهامی خاص حرف بزنیم و با هم یاد بگیریم که این نوع شرکت سهامی خاص چه مزایا و معایبی داره.مدرک داشتن

یکی از این مزایا این نوع شرکت ها اینکه برای گسترش و انجام فعالیت خودشون به دنبال سرمایه های کوچک می روند یعنی این نوع شرکت ها از سرمایه های کوچک برای سرمایه گذاری استفاده می کنند و با جمع آوری این سرمایه ها خودشو بزرگ نگه می داره. و یک محیط دوستانه ای برای انجام فعالیت می سازد.

از آنجای که در شرکت های سهامی سهام های سهامداران به قطعات کوچکتری به نام سهام تقسیم می شود و بعضی از این سهام ها ی بی نام هستند و این در این شرکت نقل و انتقال دارای سهولیت ویژه ای است.

 طبق ماده 170قانون تجارت هر یک از شرکت های سهامی خاص به وسیله یک هیات مدیره که از خود صاحبان سهام انتخاب میشود و شرکت رو می چرخاند.

دیگر خصوصیاتی که یک شرکت سهامی خاص در خود دارد اینکه مسئولیت سهام داران در قبال سهام های آنها محدود است این از مزایای شرکت سهامی خاص است حالا میخوام معایب این نوع شرکت رو بیان کنیم .

در شرکت سهامی خاص مقررات زیادی وجد داره که این مقررات در شرکت های مانند تضامنی از این اهمیت و پیچیدگی برخوردار نیستند. در این شرکت نحوه تقسیم بندی سود و زیان و نحوه نگهداری دفاتر مالی تشکیل مجامع عمومی و نحوه گزارش سود و زیان به سهام داران این شرکت های سهامی از همه آنها  پیچیده گی های بیشتر ی داره و این پیچیدگی ها در شرکت های دیگر به این حد نیست.

در شرکت سهامی به دلیل وجود مالیات بر درآمد و به دلیل اعمال کنترول های قانونی و براساس قواعد های قانون مالیات های مستقیم باید ابتدا مالیات ده درصد مشمول مالیات به عنوان مالیات شرکت های سهامی محاسبه می شود و به ترتیب مقررات که در قانون مربوط به عنوان مالیات پرداختی در نظر گرفته شده که ما شما رو به یکی از ما تجربه بیشتری در این زمینه داره  معرفی می کنم و امیدوار م که از این پست ما هم راضی باشید و امیدوارم که این پست هم مانند پست های قبلی مورد توجه شما قرار گرفته باشه و باز پست های منو دنبال کنید تا در مورد انواع شرکت ها حرف بزنیم.گل تقدیم شما  

 

با مزایا و معایب شرکت دیگر همپیز رو یاد گرفتی


 نوشته شده توسط hasan masan در سه شنبه 99/9/4 و ساعت 11:28 صبح | نظرات دیگران()

سلام دوست داشتن

امروز می خواهیم در باره معایب شرکت ها بگم تا در کنار شناخت شرکتها با معایب آنها هم آشنا بشیم و معایب هم یاد بگیریم.نکته بین

 

امروز از معایب شرکت مسئولیت محدود می خواهم حرف بزنم که شرکت با مسئولیت محدود برای ثبت چه معایبی دارد

ببینید دوستان چون مسئولیت شرکا در حد سهم الشرکه ان شرکا می باشد برای این که شرکا راهی برای فرار از مسئولیت و عدم اجرای همه ی تعهدات خود که داده بودن  در این نوع شرکت استفاده می کنند.باید فکر کرد

دوم پذیره نویسی و پرداخت همه ی سهم الشرکه که به صورت صوری انجام شده و ورقه ای برای سهم الشرکه شرکا به صورت اوراق می توانند نقل و انتقال صورت می گیرد.

نقل و انتقال سهام هیچ وقت به صورت آزادانه نیست. بلکه با رضایت عده ای از شرکا که لااقل سه چهارم سرمایه شرکت را داشته باشند و بیشترین محدودی را داشته باشند و باید این انتقال به صورت سند رسمی  باشد این قسمت در (ماده 103قانون تجارت) درج شده است .

یکی دیگه از این خصوصیات این نوع شرکت این است که علاوه بر این که انتقال سهم الشرکه به صورت آزادانه نیست. چون شرکت یک سرمایه است نه شخص هیچ وقت با فوت یا ورشکستگی یا با افتادن یک اتفاق برای شرکا  هیچ وقت شرکت منحل نمی شود. و حتما در انتخاب اسم شرکت باید با کلمات یا عباراتی باشه که به نوع شرکت با مسئولیت محدود باشد تا افرادی و موسسه های که می خواهند با شرکت معامله کنند متوجه باشند که با نوع شرکت با مسئولیت محدود انجام می دهد. و بدونند که مسئولیت اش محدود به سرمایش است.(طبق ماده 95 قانون تجارت)مدرک داشتنمعایب شرکت با مسئولیت محدود

طبق (ماده 112قانون تجارت) نمی توان هیچ شریکی رو مجبور به زیاد کردن سهم الشرکه اون کرد و این کامل منطقی و در تایید اصل پذیرش انتخاب سرمایه گذار در افزایش سرمایه می باشد.    

این تمام معایب شرکت با مسئولیت محدود است و برای ثبت شرکت مسئولیت محدود باید این معایب هر نوع شرکت را یاد بگیریم.

با تشکر از همرایی شما با این وبلاگ

 

 

 


 نوشته شده توسط hasan masan در دوشنبه 99/9/3 و ساعت 2:38 عصر | نظرات دیگران()

سلام دوستان

     به قدم کوش تا به کام رس

                                            مرد وامانده کاروان رس نیست

از آنجای که با شرکت ها آشنا شودیم  حالا نوبت به این رسیده که در باره این که چرا باید شرکت ثبت کنیم کمی حرف بزنیم

 بزارین اینو با تجربه ای دوساله خودم بگم.

وقتی ما یک شرکت دلخوایی ثبت کنیم یعنی این که همه جا این کار شما رو به نام آن شرکت می شناسند 

هر فردی برای پیشرف در موفقیتش باید شرکت ثبت کنه 

ببینید دوستا ما هر کاری رو که می خواهیم انجام بدیم و بعد از گذاندن دوره های آن یعنی به از انجام آن کار 

 برای شناختن به مردم نیاز به یک نام مناسب و یک چیزی که کار مارو بیشتر بشناساند و معروف ترش کند داریم 

ثبت شرکت به ما کمک می کند تا نام معصول یا خدمات مارو باراتر ببرد 

همینطور که همه ما می دونیم هر شخصی ترجیح می دند که جای نیاز خودشونو برطرفمی کنند که مورت تایید باشه و جای که مشخص باشه که چه بهتر  است اینجا یک شرکت باشه من خودم به شخصه ترجیح هم به اینکه بجای این که همان کارلا رو یا خدمات از یک شخص بگیرم بروم از یک شرکت بگیرم   

پس بهتره که ما هم برای بالا بردن شهرت خودمون هم برای این که مردم می دونند که این یک شرکته و نیاز خودشونو برطرف کنند این کسب کار خودمونو در قالب یک شرکت ثبت کنیم                                                                                                                                         

                                           چرا باید شرکت ثبت کنیم                                                                                                                                                                                                                                         


 نوشته شده توسط hasan masan در یکشنبه 99/9/2 و ساعت 9:38 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 16358
جستجو در صفحه

خبر نامه